Thursday, October 2, 2008

Den hemmelige kokken

Vel jeg har vært hos tannlegen i dag og har munnen full av bedøvelse, så jeg kan ikke spise noe. Hvilket suger. Så istedet vil jeg fortelle om en ny bok som kommer på norsk i disse dager som jeg tror det vil være vel verdt det å få med seg:

Denne boka skapte kjempeskandale i Sverige da den røpte hvor mye dritt som faktisk skyfles inn i maten vår. Så lenge du ikke dør av det er det fullt lovlig å selge for eksempel råttent tømmer som vanilje. Jeg har ikke fått lest den selv ennå men jeg var på et bokmøte hvor Spartacus forlag presenterte den, og de sa den også kommer til å inkludere en komplett guide til e-nummere! Genialt for de av oss som vil unngå å få i oss biller og makk og gud vet hva.

Herregud, dag to av veganmofo og jeg har enda ikke skrevet direkte om ... mat. Men jeg har store planer for neste uke!

Den Hemlige Kocken (hjemmeside)

No comments: